GARANTIE EN REPARATIE

Volgens de wettelijke garantie hebben onze producten een minimale fabrieksgarantie van 2 jaar.

Er zijn andere producten die een langere garantieduur hebben zoals 3 of 5 jaar. Dit is uiteraard afhankelijk van het merk en type product.

Indien uw machine problemen vertoont tijdens de garantieperiode, gelieve contact met ons op te nemen.

  • Wanneer vervalt de garantie?
    De garantie voor particuliere en professionele gebruikers, vervalt wanneer:
    - Uw machine is ouder dan de fabrieksgarantie vanaf de dag van aankoop.
    - Uw machine een probleem heeft dat niet onder de garantie of de consumentenwetgeving valt, zoals onopzettelijke schade of schade die is veroorzaakt door ongeoorloofde wijzigingen.

    - Alle schade door niet correct gebruik, kalk etc worden niet gedekt door de garantie.

Bij Bekaert Machinery bent u aan het juiste adres voor alle herstellingen. Wij reviseren oude Hoshizaki ijsmachines en geven die op die manier een tweede leven. We kunnen uw machine mogelijk repareren of vervangen voor een vergoeding buiten de garantie.

U kunt ook onderdelen bij ons bestellen.

  • Garantie op herstellingen
    Alle herstellingen die door Bekaert Machinery uitgevoerd worden, zijn gedekt door een onderdelengarantie van 180 dagen of door de rest van de lopende garantie van het toestel, afhankelijk van welke langer is. Bij een omruiling valt het omgeruilde toestel onder de garantietermijn van het oorspronkelijk aangekochte toestel, plus maximum 90 dagen. Dit is een aanvulling op de rechten die u volgens de consumentenwetgeving geniet.

GARANTIE ET RÉPARATION

Conformément à la garantie légale, nos produits bénéficient d'une garantie minimale du fabricant de 2 ans.

D'autres produits bénéficient d'une période de garantie plus longue, de 3 ou 5 ans. Cela dépend évidemment de la marque et du type de produit.

Si votre machine présente des problèmes pendant la période de garantie, veuillez nous contacter.

  • Quand la garantie expire-t-elle ?
    La garantie pour les utilisateurs privés et professionnels expire quand :
    - Votre machine est plus ancienne que la garantie d'usine à partir du jour de l'achat.
    - Votre machine présente un problème qui n'est pas couvert par la garantie ou la législation sur la protection des consommateurs, tel qu'un dommage accidentel ou un dommage causé par des modifications non autorisées.

    - Les dommages causés par une utilisation incorrecte, le calcaire, etc. ne sont pas couverts par la garantie.

Bekaert Machinery est l'endroit idéal pour toutes les réparations. Nous remettons en état les anciennes machines à glace Hoshizaki et leur donnons une seconde vie. Nous pouvons réparer ou remplacer votre machine moyennant des frais hors garantie.

Vous pouvez également commander des pièces de rechange chez nous.

  • Garantie sur les réparations

    Toutes les réparations effectuées par Bekaert Machinery sont couvertes par une garantie de 180 jours sur les pièces ou par le reste de la garantie actuelle de l'appareil, si celle-ci est plus longue. En cas d'échange, l'équipement échangé est couvert par la période de garantie de l'équipement acheté à l'origine, plus un maximum de 90 jours. Cette garantie s'ajoute aux droits que vous confère la législation sur la protection des consommateurs.